vineri, 10 iulie 2015

Declaratie...-**-

     Din nou vin 'naintea Ta...vin sa iti spun cat sunt de pacatoasa, nu sunt vrednica de dragostea Ta. Dar stiu ca prin dragostea Ta cea mare pot intra in imparatia Ta si voi sta langa scaunul Tau de domnie...
      Doamne pacatuiesc de multe ori si stiu ca suferi din cauza asta, de multe ori ma pun pe genunchi si spun ca nu se va mai intampla, dar vrajmasul vine si si cad din nou :(...Tu stai langa mine indiferent de situatie, Tu, nu ma parasesti niciodata si stiu ca promisiunea ta nu intarzie...
      Dumnezeule, Tu esti taria si scutul meu de scapare esti un adapost pentru sufletul meu. Atunci cand povara vietii mele este grea si ma doare, Tu imi alini durerea. De fiecare data cand vezi ca lacrimi curg pe obraz, Tu imi stergi lacrimile si cu tine viata este fericita. Cine sunt eu sa pot intra, Doamne'n  imparatia Ta? Nu merit si nu voi putea, sa-ti rasplatesc iubirea Ta. Doamne, vreau sa spun la toti de harul dragostei nespus. Doamne stiu ca ma primesti si ca imi ierti pacatele.
     Tata din ceruri te rog binecuvinteaza familiile care te slujesc si pe ceilalti, pentru a putea vorbi despre Tine. Astept sa te vad pe nori venind pentru a merge cu Tine in rai...Nu vreau sa pierd sansa mantuirii si vreau sa imi scrii numele in cer...
                                                                                Partea a doua..:)
                                                                                                           By Lary:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu