vineri, 10 iulie 2015

Dragul meu,

     Unele lucruri nu se pot exprima prin cuvinte, de aceea am decis sa iti scriu...Ma simnt mult mai libera atunci cand iti scriu decat sa iti spun la telefon sau fata in fata. Poate ti'am mai spus, tu esti singura persoana caruia pot sa ii spun tot ce am pe suflet, ce ma doare...
      De cand team cunoscut pe tine sunt alt om, ma comport altfel. De cate ori vorbesc cu tine ma simnt libera de tot ce este in jurul meu.
      Prin tine am descoperit ce este iubirea, cum este sa iubesti si sa fii iubita...Dumnezeu mi'a dat un dar minunat, mi te'a dat pe tine ca binecuvantare a vietii mele...
      Astazi, cand ma uit la trecut, la alegerile pe care le'am fost facut inainte sa te cunosc pe tine nu imi par asa de interesante si de placute...acum stau si multumesc Domnului pentru ca tu faci parte din viata mea, esti familia mea si esti darul cel mai de pret..ma rog Domnului sa te binecuvinteze si sa ne ajute sa fim dupa voia Sa..
                                                                                                                                                                                                                 cu drag lary:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu